After so long

By NrhfzhFdzl - November 22, 2022

 Assalamualaikum


after so long here i am. 

menulis balik.kadang kadang rindu juga nak menulis. kadang rasa juga macam nak aktif blog sama macam dulu.


tapi tula~~

masa.


gitu.

Tak banyak cerita. Lepas ni korang mungkin akan baca bab aku pergi camping dengan anak anak. after so many years, aku kembali lah juga dengan dunia camping ni.


dulu kalau camping mesti time ada program je yang sempat. Asal ada program , memang duduklah dalam khemah. Zaman dulu laraa lagi lah nak beria itu ini . bbq yada yada.


sekarang aku prefer camping and relax. Sekrang dah jadi trend dah campng ni, bagus untuk kesihatan mental bagi aku .


tapi kalau bab trend kome dok join camping , rabak poket awak. hsha

aku prefer beli basic brg campig. tapi sebabkan bawa dua ketul cinta hati,

aku beli beberapa barang dengan nia anak anak selesa.


pengalaman KEDUA Aniq dan Auni camping,

kami pergi camping ke Dusun Abu.Di hulu Rening. Tempat dia memang best. Seronk, air sejuk. Fasiliti superb. Tapi bukan rezeki kami bermalam 2 malam.

Nightmare. Aniq sampai trauma. Tapi Aniq lah jadi penguat Ummi dan Auni masa tu.


nanti aku cerita untuk next post apa yang jadi okay/

Tapi aku bersyukur, Allah panjangkan umur kami . Berikan kami nikmat hidup ni .


walau selepas kejadian, kaki aku sebesar bola futsal. huhuhu

namun cintanya Ummi kepada Anak anak, ummi sanggup. Bergadai nyawa pun ummi sanggup.


umi rasa ummi perlu teruskan menulis blog. sampai satu masa ummi dah takda, Anak anak boleh baca. Masa tu anak anak ummi jangan gelak ya. 

biasalah iman ummi ada turun naik.

namun cinta Ummi kepada anak anak ummi takpernah berhenti.


sampai jumpa next post !


bye.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments